Pages

27 July 2015

A Very Nutritious and Inspiring Breakfast


Everybody says you should breakfast like a king, well I believe that too but I like to have breakfast with a queen, Queen Sophia! 
I love and admire Sophia Amoruso, she is an entrepreneur, founder of a fashion empire which started on eBay named Nasty Gal. I really have to make a post about her, she is awesome and a big inspiration to me and a lot of #GirlBosses out there. 
Have a very wonderful week!
Confetti Kisses,
Stef. 
Todo el mundo dice que debemos desayunar como reyes, Yo también creo eso pero a mi lo que me gusta es desayunar con una reina, la reina Sophia! 
Adoro y admiro muchísimo a Sophia Amoruso, ella es una empresaria, fundadora de un imperio de moda el cual comenzó en eBay llamado Nasty Gal. Realmente necesito hacer un post sobre ella, es genial y una gran inspiración para mi y muchas #GirlBosses por ahí (en español sería #ChicasJefes pero creo que no suena tan lindo jeje) 
Deseo que tengas una linda semana!
Besitos de Confetti,
Stef.  

 photo copyright.jpg
envye template.