Pages

18 February 2015

¨ Me Time ¨



I love to take a few minutes on the afternoon to listen to my favorite music (I love indie) or read a great book and drinking a cup of coffee or tea, makes me feel super relaxed and inspired. Must of my days are a little bit stressful so I really need to have some ¨ me time ¨.  
And you, what do you like to do on your ¨ me time ¨ ? 

Me encanta tomar algunos unos minutos durante la tarde para escuchar mi música favorita  (mi favorito es el género indie)  o para leer un buen libro y beber una taza de café o té, me hace sentir super relajada e inspirada. La mayoría de mis días son un poco estresantes por lo que realmente necesito tener algo de ¨ me time ¨ o ¨ tiempo para mí ¨  
Y a ti, que te gusta hacer en tu ¨me time ¨ ?

 photo copyright.jpg
envye template.